Skip to main content

POGOSTA VPRAŠANJA

V kolikšnem času dobim naročen izdelek?
Rok dobave za artikle iz ponudbe spletne trgovine je 3 – 10 delovnih dni. Za dodatne informacije glede roka dobav pa nas lahko vedno kontaktirate in sporočili vam bomo natančen rok dobave.

Kako je z dostavo izdelkov?
Dostavo prejetih naročil vrši dostavna služba GLS. Strošek dostave je za naše kupce fiksen in najcenejši v Sloveniji, in sicer 2,00€. Ob odpremi vašega naročila prejmete potrditveni mail s številko vašega paketa, kjer lahko tudi sami spremljate njegovo stanje. Pred samo dostavo vas kurir obvesti s klicem oz. sms-om na kontaktno številko, ki ste jo zapisali v naročilu (potrebujemo jo izključno za ta namen), za čim lažji in hitreši prevzem. Za naročila v vrednosti nad 40€ stroške dostave v celoti Domeja fashion spletna trgovina. Dostavna služba GLS pri odkupninskih pošiljkah NE zaračunava provizije, torej plačate znesek, kot je naveden na računu oz. v potrditvenem mailu po naročilu, brez skritih stroškov!
V kolikor izrecno želite dostavo s Pošto Slovenije, nam to zapišite v komentar ob naročilu, lahko pa nam pošljete tudi mail ali sms in upoštevali bomo vašo željo glede dostave. Strošek dostave s Pošto Slovenije znaša 2,60€, pošta pa si pri odkupninskih pošiljkah zaračuna še vplačnino v znesku najmanj 0,96€.

Kako izberem pravilno velikost?
Navodila in izbira velikosti so razložena v rubriki “Tabela velikosti”. Če pa ne veste kakšen model izbrati ali ne najdete pravilne velikosti, nam lahko pošljete vprašanje na info@domeja.si ali nas pokličete na 030 454 686 in z veseljem vam bomo svetovali.

Izdelek, ki sem ga naročil(a), mi ne ustreza. Ali ga lahko zamenjam?
Seveda! Če vam je izdelek premajhen, prevelik… ali vam kako drugače ne ustreza, ga lahko zamenjate v roku 14 dni od dneva prejema, vendar vas prosimo, da nas o tem obvestite po e-mailu na info@domeja.si ali na 030 454 686. Izdelek morate vrniti nepoškodovan, neopran na naš naslov. Strošek vračila neustreznega (premajhnega/prevelikega…) izdelka prevzamete vi. V primeru zamenjave za kateri drug artikel pa stroške nove dostave seveda krije Domeja fashion.

Ali ponujate t.i. »nakup brez tveganja«?
Res je! Če s kupljenim artiklom na kakršenkoli način ne boste zadovoljni, ga lahko v roku 14 dni vrnete na naslov našega podjetja, mi pa vam bomo priznali dobropis (velja vam 2 meseca), ki ga lahko uporabite za nov nakup, lahko se odločite za zamenjavo za kateri drug artikel iz ponudbe ali pa vam na vašo željo preprosto vrnemo kupnino.

Ali so izdelki diskretno zapakirani?
Da, izdelke prejmete v diskretni poštni embalaži z logotipom podjetja. Če pošiljke ne želite prejeti domov, nam ob naročilu v komentarju sporočite, da želite pošiljko poštno ležeče, kar pomeni, da vas bo pošiljka čakala na pošti.

SloveniaCroatiaEurope

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov *

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate

Zapri